Friday, November 7, 2008

Beban..???bape kilo..???

Alhamdulilah..fiuhh..segala beban pada minggu ini telah slamat aku lalui dengan pengalaman yg penuh mengerikan.ngee..[cam seram jer bunyi tuh??...think].mane taknyer, horror giler study sem nih, smalam jwb exam EMT cam xde prasaan jer, dh r tuh ciap termenung jap memikirkan camne aku blajar krete time blek rmh nnt...hahaha. Exam ari nih, iffah leh tido kat sbelah aku dengan lenanya time aku ngah bertungkus lumus jawab paper analog ari nih,adoii..mmg otai btl minah tuh.lagi satu perkara terbaru yg aku buat ari ni, sepanjang hidup aku bergelar sbg seorang pelajar/siswazah selama 21 tahun nih...inilah perkara yg aku x sangka2 yg aku leh buat ari nih...[berdebar jer bunyi nyer...ahaks!].perkara tersebut adalah...taraaa..KUAR EXAM AWAL!!!!hahaha....aku pn cam x caye jer aku leh kuar awal,tp x bp awal sngt r lebih kurang dlm 20 minit sblm masa tamat. Blek jer exam aku trus melulu gi mencocok wet n dengan rakusnyer aku gi bli makan kat cafe n tetibe terserempak ngan anum plak time tuh. Dier pn ngan gelojohnyer gi bli makan cam aku, then teorg pn trus blek bilik. Lps melantak, aku gi mendapatkan katilku yang dh x bp jam aku tinggalkan untuk tido...[ahh...indahnyer rase dpt tido time tuh...fuhh]. Dengan rase bangganyer aku bersama rumate2 ku berkomplot tido ptg tuh...ckin jer yg masih setia menghadap labtopnyer sambil menonton crite2 yg dier lom abes tengok lg...hihihi..nora plak x bgn2 smpi skang...ish..ish..ish..qada' tido name nyer tuh....seb baik r teorg cuti...ape lg, gunakan peluang yg ada sebaik mugkin r...hehee.

2 comments:

  1. amboi aku tido ek.. hehe lama x aku tido?

    ReplyDelete
  2. cettt...
    aku lak gelojoh...
    tape2...
    its ok...
    sbb...
    ko pun gelojoh gakkkk...
    hahahaha...

    ReplyDelete