Tuesday, December 30, 2008

aku kembalii...















sebulan sudah aku x jenguk blog ni...maklum r br dpt cuti panjang, kl dok akulah tetamu setia di ump tuh..hikhikhik.Berbalik pd kisah hidup aku sepanjang cuti ni,x lain dan x bukan aku merealisasikan impian aku tok blajo krete, Bukan ape, dh lame aku nk blajo tp asyik bz memanjang smpi aku terpaksa extend masa aku smpilah ke saat ini. Dan kini,aku telah merealisasikannya...muhaaAAAA.Perkara yg paling menarik cuti ni, aku dpt bersama dengan "mY b0Yz" sepanjang cuti ni...maklum r, lame x jengok diorg tuh...takut nnt x kenal plak "mama" nyer yg kedua ni....heheheee.Dah besor diorg tuh, kiut miut anak sedare aku tuh...maklum r, follow aunty dier...[perasan plak...]. So now, i'm already here in UMP,berita yang telah disangka-sangka telah ku terima. Result sem lepas yg begitu "MEMBANGGAKAN" sepanjang aku bergelar mahasiswa...[cam lain jer bunyinyer??...herm...].Sem kali ni, aku terpaksa r bekerja keras dengan menghempas pulas kepala hotak aku tok study...[perh, dasyat btl azam tuh!..].Tahap pressure aku mungkin akan berada di tingkat yang critical nnt...ish..ish...

p/s:utk penutup kata, aku sajikan pic2 b0Yz aku nih...hihiii


No comments:

Post a Comment