Tuesday, November 4, 2008

study lagi dan lagi...???



study..???adoii...brp lps abis exam cntrol dh kene study lain plak...otak aku dh stuck tp aku cuba menggali beberapa lubang utk mencari ruang2 kosong dengan mengisi si "power" ni plak..mlm td abes rakan2 sesurau aku mengisi tekak mereka dengan air2 yg tidak sepatutnye di minum pd saat2 genting nih...["Redbull" not "bullshit"!!!..hahaha].tetibe semua ngidam nk minum air tu plak...ahaks!

mata aku plak x leh nk lelap skang coz ptg td aku dh charge energy aku dgn "tido" n perut aku plak memeberikan tanda2 amaran yang ketumpatan angin dlm perut aku di tahap maximum sehingga membuatkan aku sesak nafas dibuatnya...huhuuu.study sambil dengar lagu hindustan...[is that inspire me to study???...maybe...hihihi].

slain dok study, mlm ni aku dpt citer2 br dr cik iffah...herm, ble agaknyer aku nk tengok nih???[think...].Tarikan magnet external aku sngt tinggi ketika ini sehingga aku asyik main pandang2 jeling2 ngan dier...ish, stakat ni lom tergugat lg r iman aku nk bkk external tuh...what to do nw???..pe lg, study r smpi ke subuh gamaknyer...ngeee...larat ke???..[InsyaAllah....]

No comments:

Post a Comment