Friday, October 9, 2009

makan???jalan..??

"Semalam....hanya semalam...."lalalaaa...
semalam... aku, anum, eilah, jaja n nanie makan2 diluar sempena anum yg mahu berbuke pose di chili tomyam. pada mulanya aku terpana, terkejut, terkesima pabila mereka start mengeluarkan menu2 idaman masing2 dengan jumlah yg bleh dikire bnyk jugak r kl makan sowang tuh...aku terdiam, berfikir sebentar..[cian btl member2 aku tuh, kelaparan upenyer....kata aku dlm hati]. aku mcm biase n wat pertama kalinyer aku tempah menu selain dari menu utama aku iaitu 'nasi' dengan membuat sedikit anjakan paradigma dengan menempah 'kuew teow goreng mamak' bersama sirap laici...erm, sedap jugak makan mee kat situ. len kali leh tempah lg...hihiiii. sempat jugak kami berborak pasal isu2 semasa, sronok gak berkongsi berita2 sensasi masa kini bersama-sama. herm, tiba2....nani menyuarakan hasrat tok ke TC lps mkn , nk bli McD katernyer...anum try ushar aku nk gi ke x, then aku ngan pantasnyer menyatakan "OK!"....yg lain tersenyum bahagia pabila mendengar keputusan aku tuh..hahhaa...kl bab gi McD ni, mmg aku r kepalenyer...kihkikih...ok r, tuh jer yg dpt aku kongsikan ari ni...dadaaaaa....

1 comment:

  1. CIK TIN mkn kerang bakar 2 pinggan....berenti bile die sedar..dah xde isi dlm cengkerang keras milik kerang tu..klu xsebab kami halang CIN TIN,kompen nge kulit2 die ngap!!!

    muahahaha

    ReplyDelete