Wednesday, October 7, 2009

erm..Selamat Ari rAye....

selamat ari raye ku ucapkan kepada sumer...[huh, br skarang nk wish...hihiiii]. kebelakangan ini aku sibuk menghadap psm aku tuh plus ngan bender2 lain yg aku rase perlu utk aku sibukkan diriku bersama mereka....hahaa.herm, pada hari ahad (4/10/09) yg lps aku n rakan2 sekalian beraye di rumah iffah. spatutnyer jd tetamu jer, tp sebaliknyer plak....xpe r, bantu sesame kiter kan bagus tuh...uhuuuu.ramai gak r yg datang smpi x cukup makanan dibuatnyer...selain bab2 rumah terbuka ni, ari sabtu (3/10/09) juga adalah hari konvo kak ummi n kak luq2...
ape yg menarik lg ari tuh, aku dpt kad jemputan perkahwinan kak luq2...[wane ungu tuh kad nyer...ngeee].tahniah kepada beliau n insyaAllah aku blek rmh utk menghadiri majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment