Wednesday, July 28, 2010

seKiaN LaM@....

Telah sekian lama aku biarkan blog ni tanpa khabar berita terbaru dariku...
skarang ni br de mase....maklum r cbok je memanjang...aku br resign dr PH, so skang ni nk try keje lain plak....erm, begitulah nampaknyer kehidupan aku skang ni...lagipun, bnyk sngt perkara yg berlaku kebelakangn ni, aku kEceWa, BunTu, hILang aRah dan tmpT mEngaDu,B0saN, sAkiT HaTi,rIsaU, rEsaH & kaDang kalA jer akU gEmbiRa, b@hagIa daN tErseNyum seNtiaSa....inilah lumrah hidup yg aku lalui stakat ni...masih de bnyk lagi asam garam kehidupan yg perlu aku rasakan....masanya sudah pasti akan tiba x lame lg....

2 comments:

  1. hurrm.....betOl2..banyak pengalaman lagi besh~

    ReplyDelete
  2. nk hidup ni bkn nyer senang, btl x?...yg penting usaha n tawakal....

    ReplyDelete