Tuesday, November 10, 2009

mAsiH daN MasiH......

Mggu lepas aku br setelkan thesis PSM dan hari ni aku baru juga habis paper ICT...herm, aku kecik hati r ngan cara aku jwb exam ptg td, tatau np....aku dh cuba sehabis daya aku tp lain plak yg aku jwb.soklan yg sblm ni yg aku bleh dpt full mark tetibe aku x dpt nk completekn ptg td...aku KECEWA. ''inikah dugaan yang kuterima...''. lepas ni nk menghadap paper robot plak, tapi nk curi2 mase tok edit thesis. sambil2 tuh kene mantapkan lagi slide present...[huh, mcm bnyk jer keje yg kene setelkan lg....uhuuu].x bnyk pn keje nyer, tp bender2 tuh sumer perlukan perhatian yg rapi dari aku....kirenyer cam pesakit yg dlm wad ICU tu, kritikal...ngeeeEEee.oklah, stakat ni jer yg dpt di critekan. kl ade mase aku akan post lg entry br yerk...daaAAA.

No comments:

Post a Comment