Thursday, May 21, 2009

semalam..Hanya semalam...

fuh...penat giler aku smalam....semalaman aku mengangkut pindah brg2 aku ke bilik baru....jahanam tapak tangan aku, pedih giler...tp yg pasti aku tetap teruskan kerja2 aku tuh coz spe lg r yg sudi nk angkutkn brg aku tuh kn??..ehehehhehe. Abes jer angkut brg, aku cam hilang tenaga,TIREDDDDDDDDDDDD!!!!....tu jer yg mmpu aku ucapkan smpi aku x dpt nk study tok test math jumaat ni...adoii,kusut2...kirenyer lps tu aku trus menidurkan diriku...[alaa,cam dlm pic kat ats tu r...cuma aku x ditemani ngan kucing hitam tu jer...kuikuikui..]. Now, i'm in my new room with a new spirit n life.....hope it will be better than before....InsyaAllah.

2 comments:

  1. lai2... http://suburbanzero.blogspot.com/2009/05/tagged-by-dayat-again-sah-balas-dendam.html

    ReplyDelete
  2. cenggane nk follow blog ko nih??xder pon link follower...anyway add kat blog aku k..
    www.luv-frogie.blogspot.com

    ReplyDelete