Sunday, May 10, 2009

Berakhirnya Agenda Zionis....

Semalam, aku gi Konvensyen Berakhirnya Agenda Zionis ngan nani n bersama rakan2 ump yg lain. bleh tahan r ceramah beliau smpi aku terlelap dibuatnyer, tp bukan aku sorang jer yg berperangai cam tu...bleh dikatakan half drpd audience yg dtg time tuh terlelap gak r....ade yg tuh bkn sekadar 'terlelap' tapi TERTIDO trus kat situ pn ade...uhuhuuuu.aku ngantok bukan sebab ape, aku x dpt tido b4 nk bertolak pagi tuh....yg terkilan nyer, teorg x sempat nk amik pic kenang-kenangan time gi konvensyen tuh...aku plak xde mood nk beramah mesra ngan stdnt lain ditambah pula ngan kepala aku yg tngah sakit tetibe n rase cam nk meletup jer, tapi aku tahan jer r....aku ttp happy sepanjang hari tuh, maklum r hati tngah berbunga riang....bkn cnang aku nk happy tanpa sebab ni....ehehehe. lagipun dok kat ump ni bosan, tu yg aku join konvensyen ni...

2 comments:

  1. isk2 korg ni.. citer la sikit apa yg dpt tym tu kn best

    ReplyDelete
  2. ekeleh....
    dis is my blog....
    ske ati r nk citer psl pe pn...
    blog ni bukan direka utk m'dpt info terkini mengenai isu semasa...hrp maklum!

    ReplyDelete