Sunday, April 19, 2009

akU tErLuka..pAraH!!!!!

hari ni adalah hari yang paling menyakitkan hati aku dari segi psikologi r...
kenapa???...sebab carry mark power aku terlalu TINGGI!!!![disebaliknyer.....]...cam x percaye jer....mcm yg iffah ckp, x tau silap sape....aku dh berusaha utk wat yang terbaik dlm test n projek...tapi hampeh...itu jer yg aku dapt...dah x leh nk redha lg cenggini....aku hilang sabar...
aku pon ajak eilah n jaja kuar gi bli mkn akibat dari ketensionnan setelah mengetahui result sebenar....angan2 untuk aku extend semakin menjadi kenyataan....[tamo...huwaAAAAAAAAA...]. bagaimana aku harus menghadapi semua ini???
adakah sem hadapan memberi sinar baru buatku???...[xde maknenyer...]

1 comment:

  1. sinar baru?
    sinar mesra seafoof la fatin..
    best wo0 mkn situ klu k0 blnje..
    haha..

    gurau je..

    ganbatte kudasai!!

    aja aja fighting!

    ReplyDelete