Sunday, March 1, 2009

ape kejadahnyer kata2 tuh??

27 hb Feb 2009...
hari yg paling membencikan...
aku masih teringat kata2 Dia (bukan nama sebenar...) pada aku pagi tu..
"awak bakal menjadi seorang IBU! bakal menjadi seorang ISTERI!",
kata Dia kepadaku.
tapi...ape kejadahnyer 'IBU' ngan 'ISTERI' dalam report aku tuh???
xde kaitan lgsung dengan susah payah aku nk wat report tuh!!!
hilang akal ape???
korang bayangkan...depan bdk laki class aku dier ckp cenggitu kat aku!
aku bengang...tapi mulut aku masih mempamerkan senyum berapi aku kat dier...juga depan kawan2 ku yg melihat scene trsebut...
tanpa buang mase, aku terus bagi serang balas kat Dia....
"Dia,bnder tuh xde kaitan ngan pe yg kiter discuskan...!"kataku dengan nada sinis...pergh.
Dia tetap wat muke xde perasaan dier time aku ckp tuh...slumber jer dier...
huh, aku tau korang pn merasai perkara yg sama seperti yg aku alami ari tuh..
thank God, we r stiil can cntrol ourself but some of them have been hurting by 'his' word directly!
i'm sory beb coz i'm not there at that time to share and see it with u all...
may Allah give us strength to cntinue ourlife ...juz for this sem only beb...."GAMBATE!!!"

1 comment: