Sunday, February 22, 2009

adoAii..kUsuT2!!



seminar softskill dihujung minggu...

Pagi sabtu yg mengharukan...seramai 400 org stdnt menghadiri softskill..
termasuk aku pada pagi tuh..
cam gi class plak rasenyer, tp visi n misi jer berbeza..
otak aku x berfungsi time melangkah masuk class tersebut...
bila aku bukak mata, rupanya aku di alam realiti...
aku trus melangkah slumbernyer walaupun dtg lmbt pg tuh..
xde perasaan lgsung bila pandang muka penceramah tuh...

en. penceramah (bukan nama sebenar)....
memulakan ceramah beliau dengan bersemangatnyer...
aku...tetap wat muka xde perasaan...
otak aku masih terbayang-bayang lagi katil aku kat bilik tuh...
huh, alangkah indahnyer aku jika berada di katilku saat itu...
rakan kelasku juga turut merasai suasana yg aku alami saat itu...
eilah melayan mp3 nyer utk memusnahkan rase bosan n ngantoknyer..
jojon plak mcm blurr2 jer lg time pandang en. penceramah...

1 jam selepasnyer..
aku rase tetibe pandangan aku jd kelam...
eh, np lak gelap jer class ni???....(kata hati aku)..
aku cuba berfikir, tapi tiada ape yg aku terfikir time tuh....
dalam masa 5 saat, aku dpt rasakan ade suara2 yg memanggil aku...
eilah cuba mengejutkan aku....
aku terjaga....rupanyer aku terlelap sebentar...
die kater aku tertido, tp aku rase mcm aku pandang en. penceramah td...[dlm mimpi agaknyer..hihiii]
herm...xpe, sekurang-kurangnyer pride aku terjaga lg coz en penceramah x nmpak aku tido..

slot kedua...
seperti biase...aku mula bersemangat dengan penceramah kedua nih..
tp...malang tidak berbau sbb ssh aku nk detect bau malang ni sebenarnyer..
herm, dengan anggunnyer mata aku tertutup 1 jam setengah slps ceramah dimulakan...
huhuu...aku dapat menggayakan beberapa kali r aksi tuh sblm aku sedar sepenuhnyer ...
agak mendasyatkan mata aku nih kl dh ngantok...
tp, ape nk wat...ble penceramah bkk jer mulut dier..
mata aku dh mula merasakan keasyikan ngantokku tika itu..
well..korang dpt bayangkan r cenggane bosannyer aku time seminar tuh...

Berbeza....
ape yg beza tok seminar ari ni plak...aku x tertido pn...
maybe aku dh qada' tido aku smalam...
so, aku rase segar sket...
slot pertama seronok....
slot kedua plak...bosan tahap cipan..
cipan pn aku rase kl dier ade time tuh mesti dier setuju ngan kata2 aku td...
uhuhuuu..
seminar ari ni abes awl..aku sronok..
tp bosan plak ble dh blek bilik..
aku juz wat aksi pandang2 jeling2 je ngan labtop aku...
herm, xde pape yg mengumbirakan ari ni...


No comments:

Post a Comment