Monday, October 20, 2008

bznyer!!!!!

Skang ni ngah bz nk ciapkn projek analog n eng lab...assignment n beberapa lab report.org lain dh dok senang lenang tok sambut mggu study week, aku plak kene bersengkang mata ciapkan bender tuh sumer...waAAA, tensen btl!!!!nk blek rmh r hujung mggu nih....amik berkat b4 exam...hahaha.tu pn kl jd r aku blek...kl x, dok je r melepak kat uMP nih...huhuhu.
skang ni aku dok mengedit pos terbaru blog aku coz nk ciapkan report, x tau plak nk wat cenggane..kusut2...lp plak nk citer, hobby terbaru aku skang = ngok citer WGM (We Got Married)...tv show korea mAA...best wOOO. aku dh addicted ngan citer tuh,skang nih ngah gu next episode dr dayah (sifu dwnload...).couple yg paling aku minat = hwang bo & hyunjoong [diorg mmg best n not hv a loving character but sweet to see it n lg satu diorg ni mmg couple yg alwayz wat aku gelak ngan character diorg...hahaha.that y i like them very much!!!lagu grup hyunjoong,ss501 mmg best same as hwang bo too00!!] ni aku bg beberapa r pic diorg tuh utk tatapan bg sasape yg x penah ngok citer nih..hihihii

No comments:

Post a Comment